FAQ

Lokal FAQ.

NIE ROBIMY REZERWACJI / WE DON’T HAVE RESERVATIONS

KOLEJNOŚĆ WYDAWANIA – staramy się wydawać dania według kolejności przyjmowanych zamówień. Czasami jednak zdarza się tak, że nie jest to możliwe i przeskakujemy kilka numerów, ponieważ różne pozycje wymagają różnego czasu przygotowania np. schabowy bezglutenowy robiony jest na innej patelni, którą musimy rozgrzać, makaron gotujemy na bieżąco, fast food tylko z nazwy jest fast, robimy go zazwyczaj w małych opiekaczach i nie jesteśmy w stanie przygotować kilku sztuk naraz. Mamy bardzo małą kuchnie i fizycznie nie jesteśmy w stanie zrobić więcej i szybciej niż robimy.
Jeśli się spieszysz zapytaj osobę na barze co będzie najszybciej, na pewno Ci doradzi.

ORDER OF SERVING – we are commited to first come, first served rule. However, we often make exceptions and skip some orders because there are dishes that require different time of preparation. For example, gluten-free schnitzel is fried on a separate pan which needs to be heated (contrary to the pan dedicated to frying regualar schnitzels which is hot almost all the time), we never pre-cook our pastas, fast food dishes are usually fast only by name – they require the use of small ovens which means we cannot prepare a few of them at once. The limited space of our kitchen makes it impossible for us to serve dishes faster than we do now. If you are in a hurry, ask at the bar which dishes can be served faster. We are ready to help.

TELEFON – telefon odbieramy w miarę naszych możliwości, nie mamy menadżerki, nie mamy sekretarza, odbieraniem telefonu zajmuje się osoba, która jest na barze i poświęca całą swoją uwagę osobom, które aktualnie znajdują się w lokalu.

PHONE – We pick up the phone when it is possible. We do not employ a manager or a secretary and it is a person at the bar who takes care of phone calls. Their priority is to focus on the needs of the guests currently in the restaurant.

ZWIERZĘTA– bardzo mile widziane.

ANIMALS – They are very welcome.